martedì 9 febbraio 2016

Back after almost 6 months

Iata ca au trecut aproape 6 luni de la ultimul meu post... intre timp multe s-au schimbat :)
Pe 1 septembrie a aparut in viata noastra Ianis. A venit mai devreme cu zece zile de termenul dat de catre doctor, a fost cam nehotarat sa vina sau sa mai astepte.... am stat dupa el vreo 4 zile pana sa ne cunoastem :)))
Apoi timpul a trecut asa de repede, acum deja Ianis are 5 luni si 9 zile... este un bebe care cere atentie 100%, doarme putin si ne tine bagati in priza non stop :)))
Sper sa reusesc sa revin pe blog si sa fac posturi cat mai des...
Va las cu cateva fotografii.

01/09/15


Acasa in a 3-a zi de viata.

La plimbare in a 5 -a zi de viata.


Doarme inca in cosuletul meu care in martie va implini 35de ani. Doar eu si Ianis am dormit in el :)

Primul Craciun impreuna.

O fotografie de saptamana trecuta.

Nessun commento: