martedì 25 agosto 2015

Summer maternity outfit & beautiful landscape

Azi va voi arata cateva poze de acum o luna, deci cand eram in luna a 8-a, dar situatia actuala nu prea s-a schimbat, chiar azi m-am uitat pe tabelul meu de luare in greutate si am vazut spre fericirea mea ca in ultima luna am pus 1kg si jumatate, deci nu pot spune ca e diferenta foarte mare intre aceste fotografii si burtica actuala. Sunt inca la +10 kg jumatate si mai am doua saptamani pana la termenul de 40 de saptamani... sper sa nu depasesc 12 kg.
In fotografiile de azi sunt imbracata asa cum am fost probabil pentru o luna jumatate cat a durat aici canicula... pantalonii maternity de la H&M pe care vi i-am aratat aici si i-am achizitionat in doua culori, bleumarin si bej si un tricou.
La capitolul incaltaminte am purtat la greu o pereche de papuci pe care nu vi i-am aratat inca, erau cel mai simplu de luat in picioare cand eram pe fuga fara a mai fi nevoita sa stau cate 10 minute sa ma inchid la catarame la sandale.... e greu cu burta, chiar daca nu e enorma :)))

Locatia fotografiilor este aproape de unde locuiesc eu. Sunt muntii Alpi din Italia, Passo Rolle si este o zona foarte turistica atat vara, cat si iarna pentru cei interesati. Nu puteam sa nu va arat si pozele cu magarusi, eu iubesc magarusii, mi se par foarte simpatici si nu ma pot abtine sa nu le fac poze.

Am purtat:
Pantaloni maternity H&M
T-shirt si rucsac Primark
Papuci Agatha Ruiz de la Prada
Ochelari si ceas Guess





















11 commenti:

coco ha detto...

sa nu-ti faci griji, se rezolva in putin timp!
esti taaaree draguta!

Unknown ha detto...

Che bella che sei Ramy!! E che gelato meraviglioso!!

Anonimo ha detto...

Great photos dear!

Please click the link on my post
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/boho-with-shein.html

Claudia_Elena ha detto...

Minunate poze Ramona!Arati foarte bine, burtica abia se vede... Ce aparat ai, cu ce obiectiv ai facut fotografiile?

Mihaela Pojogu ha detto...

Locuiti intr-o zona spectaculos de frumoasa, cu munti aproape, de vis!
Burtica o sa-si revina ea, toate bune sa fie!
pupicei

Ramy's Blog ha detto...

@ coco Iti multumesc!
@ Fabiola Grazie mille
@ Helder Thanks

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Claudia... Fotografiile sunt facut cu Nikon D3200 obiectiv 18-105

Ramy's Blog ha detto...

Asa este Mihaela, zona chiar este spectaculoasa... Sper si eu ca burtica sa-si revina cat de repede, mai e putin :)

Ela ha detto...

Locatia este...Nici nu am cuvinte.Chiar mi-ar placea enorm sa vizitez acele locuri!

Multa sanatate,Ramonica!Sa fie totul bine!

Te pupacesc!

Mihaela Pojogu ha detto...

Felicitari, Ramona! xox

CarmenG ha detto...

Zona este de vis!!
Iar tu esti o graviduta tare faina!