sabato 15 agosto 2015

Some random shopping!

Azi va voi arata cateva cumparaturi random. 
De pe Asos am cumparat acest balsam de buze de la Carmex, nu am mai folosit niciodata acest brand, am citit pe alte bloguri din afara despre el si am zis sa il incerc si eu. L-am platit 6.43€, imi place ca lasa o culoare discreta pe buze, si este racoritor, se simte mentolat. Un alt plus este SPF 15 care este binevenit pe canicula asta.



De la L'oréal am cumparat fondul de ten Accord parfait. L-am mai avut, dar de aceasta data nu imi place. Nu stiu de ce, mi se pare ca imi usuca tenul si scoate foarte urat in evidenta ridurile de expresie. Momentan m-am intors la fondul de ten de la Burjois care mi se potriveste mult mai bine.



De la Garnier, am recumparat acest demachiant pentru ochi, imi place, sterge bine si mascara rezistenta la apa, cu siguranta il voi recupara iar si iar.


Eu folosesc numai deodorante spray, acest antiperspirant cu bila l-am primit la o revista, nu ma dau in vant dupa el, mai ales vara...poate cand va fi mai frig afara ii voi da o sansa.

De la un targ local am cumparat acest parfum bio pe baza de apa termala pentru casa/sifonier/dulap pe baza de lavanda. Pretul a fost piperat, 15€, dar miroase pur si simplu superb. E de ajuns un puf si se simte in toata casa... 


De la I Provenzali am cumparat aceste doua sapunuri neutre, emoliente pentru pielea delicata, una cu parfum de magnolie, iar celalalta cu parfum de viorele (nu sunt sigura ca exista cuvantul asta in romana)


De la Venus am cumparat acest sapun lichid neutru cu extract de bumbac, special pentru pensulele de machiaj. Am observat ca se curata cel mai usor cu un sapun lichid neutru si ca nu are sens sa cumpar sapunuri speciale pentru pensule fiind foarte ok si unul oarecare neutru pentru maini.
Cam acestea ar fi cumparaturile mele din ultima perioada.

1 commento:

Ela ha detto...

Exista,exista! :) Viorelele sunt asa de dragalase si frumoase!

Te pup!