venerdì 10 luglio 2015

Nails & Face

Tot la ultima mea vizita in Romania, mi-am cumparat niste produse pe care nu le mai incercasem pana acum. De fiecare data cand ajung in tara imi cumpar produse noi, de multe ori produse locale de la firme gen Farmec sau Gerovital. Imi place sa analizez rafturile cat mai mult si ma pierd cu ochii la ele :))


In Auchan am gasit o promotie la ojele Astor, asa ca mi-am cumparat trei nuante noi. Nu mai incercasem ojele de la ei niciodata din cate imi amintesc. Pana acum am folosit doar o nuanta, rezista cam 4 zile cu top coat, ceea ce pentru mine este satisfacator. Imi place ca are pensula lata si ca se usuca destul de repede, doua straturi fiind mai mult decat suficiente pentru un rezultat bun.



De la Gerocossen mi-am luat un lapte demachiant. Momentan il folosesc si personal imi place foarte mult, atat textura cat si mirosul. Dupa demachiere eu folosesc si un tonic, momentan am unul de la Gerovital. De la Gerocossen nu am avut ocazia sa folosesc multe produse pana acum, imi amintesc doar de lotiunea lor de plaja care mi-a placut foarte mult, in rest nu-mi vine nimic in minte.
Cu siguranta la viitoare vizita in Romania, voi mai cumpara ceva de la ei.


3 commenti:

Anonimo ha detto...

Great post!

http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/ultimatevegasoutfit.html

The AnarCHIC ha detto...

Bellissimi i colori degli smalti!
Un abbraccio e buona estate!
Valentina Astorino e Eva Sabin The AnarChic

Ela ha detto...

Si eu incerc produse romanesti,unele sunt chiar minunate,in special cele naturiste.Cumpar foarte des de la plafar.

Te pup!