venerdì 26 giugno 2015

New in: products from Dr. Organic

Am achizitionat primele mele produse Dr. Organic si azi vi le voi prezenta. Eram in cautarea unei paste de dinti mai naturala si a unei ape de gura la fel...Pe Privalia erau reduceri consistente la produsele Dr. Organic pe care le mai vazusem prin magazine, inclusiv in Romania, asa ca am zis sa plasez si eu o comanda sa vad ce si cum. 


Mi-am ales doua paste de dinti, una cu aloe vera si una cu extract de arbore de ceai. Am inceput-o initial pe cea cu arbore de ceai, pot spune ca nu sunt innebunita dupa gustul ei, dar spala dintii bine. Acum am inceput-o pe cea cu aloe si imi place mult mai mult, are un gust mult mai placut.

Pasta de dinti - 9.90€ - 4.99€


Apa de gura am ales-o tot cu aceleasi caracteristici ca si pasta de dinti. Deocamdata folosesc pe cea cu extract de arbore de ceai, nu-mi place deloc gustul, dar ca si produs este bun.

Apa de gura - 10.50 €- 4.99€

Mi-am ales si 4 geluri de dus, momentan nu le-am folosit pentru ca am altele de la Bottega Verde de terminat. Am cumparat cu extract de ulei de masline, cu extract de trandafiri, lavanda si aloe.

Gel de dus - 8.90€ - 4.99€

Am cumparat si doua produse pentru par, dar nu pentru mine, le-am cumparat pentru a le face cadou, deci nu ma pot pronunta in privinta calitatii lor deocamdata. De fapt uleiul nu este numai pentru par, poate fi folosit si pentru piele, buze sau unghii. 

Ulei pur de argan - 18.50€ - 8.99€
Balsam reparator pentru par - 14.90€ - 7.99€


6 commenti:

Valentina Rago ha detto...

quanti bei prodotti!!
baci
vale
http://fashionneed09.blogspot.it/
se ti va seguimi su facebook <3
https://www.facebook.com/fashionneed09

Anonimo ha detto...

Great post!

Please click on my post's link
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/pieces-with-romwe.html

La Joie de Vivre! ha detto...

great post my dear :) those products look amazing and I would love to try that olive oil body wash! I'm your newest follower <3

Ombretta ha detto...

Ciao cara Ramy ottimi prodotti e ottimo rapporto qualità prezzo sai sempre scegliere al meglio bravissima, un bacione e buon fine settimana ^_^

Manases Andrea ha detto...

Produse de calitate. Le cunosc! Sa le folosesti cu bucurie!

Ela ha detto...

Ce de produse faine!

Eu caut o vopsea de par care sa fie foarte buna si sa imi iasa nuanta aceea aprinsa de rosu daaar nici sa nu imi distruga parul deci practic ceva ce nu exista :))))