mercoledì 13 maggio 2015

New in: hair products from Tommy Guns

Azi va voi arata cateva produse noi pentru par. Am profitat de o reducere si am cumparat produsele profesionale Tommy Guns de pe Asos. Nu le mai incercasem niciodata si  sincera sa fiu nici nu mai auzisem de acest brand pana intr-o zi cand am vazut o reclama la televiziunea italiana.



Eu mi-am cumparat un sampon cu afine si ginseng pentru parul lipsit de volum. Pretul actual al samponului este de 7.49€, eu l-am platit 5.50€. Samponul are 250 ml. Eu aproape l-am terminat, imi place mult si il folosesc in combinatie cu acest balsam delicat pentru uz cotidian cu rodie, floare de portocal si canepa. Si balsamul are 250 ml, pretul actual este de 7.49€ si eu l-am platit tot 5.50€.



Mi-am mai cumparat si un alt balsam cu iasomie, urzica salbatica si migdale pe care inca nu l-am incercat. Pretul actual este tot de 7.49€ si eu l-am platit 5.50€.
Un alt produs pe care mi l-am cumparat este un balsam crema si styling. Acest balsam nu necesita clatire, il poti folosi pe par si pentru a-l aranja. Are si protectie termala daca se foloseste placa sau uscatorul de par. Pretul acestuia este de 9.49€, eu l-am platit la reducere 7€.
Acestea au fost produsele noi pentru par cumparate in ultima perioada.

1 commento:

Ela ha detto...

Balsam cu canepa...interesant!Nu am mai regasit acest ingredient in lista de ingrediente ale produselor pentru par.Chiar sunt curioasa ce beneficiu aduce.

Te pup!