venerdì 15 maggio 2015

Haul Essence

Essence este unul din brandurile mele preferate cand vine vorba de produse al caror raport calitate/pret este mai mult decat convenabil. Nu toate produsele acestui brand sunt bune, dar intre timp am cam invatat de ce sa ma feresc si ce sa cumpar fara probleme. De exemplu nu prea ma inteleg cu anumite oje din gama lor, am si aruncat cateva imediat dupa prima folosire, din fericire pretul este chiar foarte mic. Pe de alta parte, de ani de zile folosesc numai dizolvant de unghii de la ei, in special pe cel parfumat. 
De aceasta data am incercat cateva produse noi: paletuta de farduri, kit-ul pentru sprancene si tusul pentru ochi.




Am mai cumparat pensule de la Essence si mi-au placut, aceasta este tot din peri sintetici, este mai plata si merge sa o intrebuintez si cu un fard de pleoape si cu un corector sau anticearcan crema pentru mici corectii.

Ca si kit pentru spancene am folosit numai pe cel de la ELF. Acesta imi place mai mult, si nuanta mi se potriveste mult mai mult, deci consider ca nu am dat gres cumparandu-l.

Acest blush este nou aparut, eu am avut unul asemanator de la Essence si mi-a placut foarte mult, acum pe acesta il folosesc deja de o luna si mi se pare la fel de bun.

Nu sunt deloc priceputa sa ma dau cu tus, tot mai usor imi e cu un creion si chiar folosesc de la Essence de cativa ani creioanele retractabile. Acest tus insa mi-a mai usurat munca, am inceput sa fiu mai indemanatica, are o periuta subtire si daca iei putin produs chiar este usor de aplicat. Nu sunt atat de rapida incat sa pot sa-l folosesc de luni pana vineri inainte de a pleca la serviciu cand sunt in permanenta contra cronometru, dar sambata si duminica sunt capabila sa-mi fac un machiaj dragut folosindu-l cu succes.

Aceasta paletuta am cumparat-o datorita culorilor calde. Nu-mi mai amintesc pretul, dar sub 5€ si mai mult am luat-o pentru nunata cea mai deschisa pe care o folosesc in combinatie cu paleta de la Urban Decay - Naked 2. In acea paleta am terminat toate nuantele deschise si aveam nevoie de ceva pentru a combina cu nuantele ramase. Aceasta paleta de la Essence mi s-a parut compromisul cel mai bun, mai ales ca sunt dragute si celalalte nuante. Fardul este cam prafos, daca nu as folosi un primer cred ca s-ar cam imprastia pe fata, dar cu primer sub el este foarte ok, nu se strange, are putin sidef si da bine pe pleoapa.

Asa cum va spuneam mai sus, creioanele retractabile de la Essence sunt tot timpul prezente printre machiajele mele. Cred ca am terminat pana acum vreo 5-6, imi plac mult, au o cantitate buna, unul ma tine cateva luni. Imi place ca este foarte moale si scrie extrem de usor fara a fi nevoie de a insista pe pleoapa. De aceasta data nu am cumparat clasicul negru, ci o nuanta noua, nr.20 - Lucky Lead. Este practic un gri -negru si este foarte dragut.
Cam aceastea au fost produsele Essence cumparate in ultima perioada.

1 commento:

Ela ha detto...

Chiar ieri ma gandeam in timp ce ma machiam,oare unde gasesc eu un creion negru bun,moale.Am avut unul de la Ruby Rose,din acela care se ascute,m-a tinut o vesnicie dar e pe terminate acum si nu am mai gasit la fel.Am luat altul asemanator dar nici nu se compara,trebuie sa insist ca sa scrie si nici nu imi ofera acel negru intens pe care mi-l doresc.

O sa il caut pe cel de la Essence.

Pare super draguta paleta de farduri.Poate faci o postare cu niste swatchuri,te rog.

Eu ca fard de sprancene folosesc farduri de ochi mate dar m-ar incanta sa imi iau ceva care sa fie numai pentru sprancene fiindca altfel raman fara marouri pentru pleoape :)

Sa le foilosesti cu placere!

Te pup!