giovedì 5 febbraio 2015

New in: l'Erboristica di Athena's

Azi va voi vorbi despre doua creme noi, pe care le-am cumparat inainte de Craciun. Le folosesc de cateva saptamani bune, deci pot sa-mi expun parearea.



Crema de zi L'Erboristica di Athena's cu acid hialuronic si vitamina E
Ei spun: 
"Aceasta crema, cu o textura usoara, ofera hidratare de lungă durată și protecție antioxidantă la razele UVA - UVB și poluanți . Previne semnele imbatranirii premature și modificarile de culoare a tenului, racoreste si revitalizeaza tenul, stimulează producția de colagen , elastina si acid hialuronic , oferind pielii un aspect neted.
Acest tratament zilnic este o bază excelentă pentru machiaj."

Parerea mea...
pentru mine a fost o reala dezamagire. Precum am spus in trecut, am iubit crema lor cu ulei de argan si acid hialuronic din colectia veche pe care nu am mai gasit-o pe niciunde. Am cautat-o peste tot si am vazut ca a iesit o gama noua, asa ca am dat o sansa produselor noi. Preturile nu sunt tocmai mici, o crema costa cam 13€, dar sincer, aceasta dupa parerea mea nu merita nici 1 €... nu e buna deloc pentru baza de machiaj, cred ca este cea mai rea crema ca baza de machiaj, face imediat scamute pe fata si e un chin sa aplici fondul de ten pe deasupra. Mirosul nu-mi place deloc, este intepator si il urasc chiar... dupa aplicare, pielea incepe sa "tina" si este extrem de enervant. Eu am continuat sa o folosesc pentru ca sincer imi pare rau de bani...dar nu stiu cat voi mai rezista sa ma chinui dimineata sa fac miracole pentru a o putea folosi ca baza de machiaj.


Crema de noapte L'Erboristica di Athena's Antiage cu ulei de macadamia si unt de karité.
Ei spun:
"Pentru celulele pielii noastre, pe timp de noapte, este un moment prețios de reprogramare . Cu crema de noapte ajutam pielea sa nu-și piardă capacitatea naturala de a se regenera, asigurându-vă în fiecare dimineață un ten odihnit si revitalizat . Aceasta crema contine toate ingredientele active de care tenul are nevoie:
- Unt de Shea , ulei de Macadamia , Omega 3 și 6 .
- Amidon de orez și Aloe Vera 
- Vitamina B5 

Parerea mea:

daca de crema de zi am fost total dezamagita, de crema de noapte in schimb, sunt total indragostita...de fapt, pe aceasta am cumparat-o initial, si vazand cat de super este, am cumparat-o imediat si pe cea de zi (rau am facut).
Aceasta crema este hidratanta, intra usor in piele, miroase super bine si nu este uleioasa. Imi place la nebunie si merita toti banii. 

Acest post face parte din categoria "una rece, una calda" :))


4 commenti:

Sola ante el espejo ha detto...

Ottimi crema! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Daria ha detto...

nice
follow to follow?
http://defishencia.blogspot.ru/

Descude ha detto...

Nice packaging :)
Pup

www.descude.com

Alina ha detto...

ce pacat ca sunt atat de diferite...