martedì 13 gennaio 2015

What I bought lately ...

Azi va voi arata achizitiile mele nu in materie de haine sau accesorii, ci cateva produse noi de ingrijire, pe care eu nu le-am mai folosit pana acum si sunt cumparaturi in premiera si pentru mine.
S-a inchis in oras un magazin foarte mare care comercializa haine cosmetice, obiecte pentru casa etc si au scos totul la vanzare la preturi super reduse. Asa ca am profitat si am cumparat si eu una, alta.
In primul rand am luat aceasta crema de baie de la Kaloderma cu unt de karité si ulei de macadamia. Eu am mai folosit produse Kaloderm si au un miros bestial, aceasta crema nu am mai avut-o niciodata, dar acum ca am incercat-o, pot spune ca imi place foarte mult. Are un miros super si este special pentru pielea uscata. Tubul este mare, de 500 ml si am dat pe ea chiar putin, cred ca in jur de 1€ si ceva (la reduceri).


I Provenzali este una dintre firmele mele preferate in materie de produse de ingrijire. De la ei cumpar in general totul pe baza de ulei de migdale sau argan, dar de data aceasta am gasit acest gel de dus cu ulei pur de karité. Inca nu l-am incercat, dar imi place mult mirosul si cred ca imi va placea si produsul, pentru ca de la ei mi-au placut pana acum toate produsele si chiar am incercat multe de tot.


De curand am vazut o emisiune in care se spunea ca ar trebui sa ne schimbam acesti bureti de baie o data pe luna, pentru ca sunt purtatori de bacterii si ne pot afecta sanatatea pielii.... asa ca mi-am cumparat doi buretei noi :P

De la Essence mi-am luat o oja nude si un creion de ochi maro. Ce sa zic, oja nu imi place, noroc ca era super redusa... sare de pe unghii imediat, dar am zis ca poate cu un top coat bun, da rezultate mai bune....Oricum stiam ca toate ojele Essence din colectia color & go nu sunt rezistente... dar imi placea culoarea aceasta. Creionul l-am avut de nenumarate ori pe negru, imi place, inca il folosesc si il voi recumpara.

La supermarketul din zona au adus o gama nou de produse bio. Mi-am luat doua creme de maini, una cu ulei de migdale si proteine din iaurt si alta cu extract de miere si uleiuri naturale. Le-am testat deja, chiar se absorb repede si au un miros foarte placut.


Pentru baie am luat trei uleiuri noi parfumate: doua de lavanda di unul de frezie.

Si pentru viitoarele mele decoratiuni, am luat un saculet de pietre, imi mai trebuie acum un vas din sticla transparent.


O seara placuta va doresc!

4 commenti:

fashion doctor ha detto...

toate produsele sunt super dragute!

Pooja Mittal ha detto...

U got quite a lot huuh
kisses
www.beingbeautifulandpretty.com
www.indianbeautydiary.com

Mihaela Pojogu ha detto...

Sa le folosesti cu placere, uleiurile suna tare bine. Am doua oje essence una deschisa si alta inchisa, depinde cat de mult las sa se usuce intre straturi imi rezista. Partea naspa e ca cea deschisa necesita 3 straturi.
xoxo

Ela ha detto...

Acele produse pentru dus par divine!Imi place cand ma spal sa ma bucur de toata experienta,pentru mine este si ceva spiritual si ies din baie mai relaxata,mai impacata,mai increzatoare.Asa ca am nevoie si de niste parfumuri care sa imi incante simturile iar crema de dus sa fie cremoasa si sa imi lase pielea fina.Stiu ca nu sunt cele mai sanatoase dar zau ca imi plac! :)

Si noi avem pietre,nisip,scoici,conuri si alte "suveniruri" stranse chiar de catre noi din diverse locuri si le mai expunem prin casa.

Te pup!