venerdì 14 novembre 2014

Jurnal de vacanta- Grecia/ Creta #2

Azi, voi continua povestea calatoriei din Creta. Cand ma uit la aceste poze, si ma gandesc ca acum o luna eram chiar in Creta la pantaloni scurti, costum de baie si slapi...nu-mi vine sa cred. Aici vremea este oribila, ploua practic de doua saptamani...
Prima parte a povestii vacantei o gasiti aici. Azi am revenit cu multe, multe fotografii.
Eu in Grecia mai fusesem acum vreo 6 ani in Lefkada si in Kalamata. Stiam ca pe insule marea este frumoasa si pe continent nu e cine stie ce. Am ales Creta pentru faptul ca in octombrie era deja in afara sezonului cald si aceasta insula fiind cea mai sudica, am sperat sa dam peste caldura, si chiar asa a fost. Eu nu am avut mari asteptari de la aceasta insula, gandindu-ma ca fiind mult mai mare decat alte insule, marea nu va fi extrem de frumoasa, ca va fi ca pe continent...dar m-am inselat. Pot spune ca insula Creta a fost o surpriza placuta din toate punctele de vedere. Mare si plaje frumoase, munti cat vezi cu ochii, orase frumoase, mancarea buna si preturile ok, oamenii extrem de primitori si cumsecade. Noi in Creta am stat doar 6 zile si am avut timp sa hoinarim numai aproximativ jumatate din insula (am facut circa 1000 km)...si ma refer la jumatatea vestica. In est nu am ajuns deloc, si ne-am propus pe viitor sa revenim pentru o alta vacanta. Strazile sunt ok, multe serpentine, insula fiind plina de munti. Vegetatia este extrem de arida, sunt prezenti ca de obicei, multi maslini si portocali. Peste mine a dat si o alergie de toata frumusetea, nu mi-am dat seama de la ce planta, dar ma simteam cum ma simt aici primavara cand este totul in floare.
Muntii nu sunt plini de vegetatie cum sunt Carpatii sau Alpii...sunt numai piatra si sunt prezente extrem de multe prapastii si canyoane. Imi placeau foarte mult bisericutele construite in stanca, m-am orpit de multe ori pentru a intra.
Imi plac pisicile din Grecia si caprele :)) era plin de capre si eu ma plimbam cu mere dupa mine in masina sa le hranesc :))
In postul urmator va voi vorbi despre plaje si mare, si am cateva poze foarte frumoase.