venerdì 3 ottobre 2014

New in: shopping from H&M

La ultima vizita la H&M mi-a atras atentia o geanta cu franjuri. A fost dragoste la prima vedere, asa ca imediat am decis sa o cumpar, chiar daca era la pret intreg. Am purtat-o extrem de mult in ultima luna si imi place foarte mult, dar o clasific la gentile de vara...deci acum o sa o bag la naftalina pana in primavara. 
Tot de la H&M mi-am mai luat o bluzita cu dantela in zona umerilor si o camasa colorata fara maneci care era la reduceri si pe care o voi purta anul viitor cand vara va reveni. 





8 commenti:

fashion doctor ha detto...

shopping e mereu binevenit. geanta e foarte trendy

Sola ante el espejo ha detto...

Che belle cose, mi piace molto la borsa! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Unknown ha detto...

Bellissima la borsa!

Selvaggia Capizzi ha detto...

ooooh la nostra borsa!!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Unknown ha detto...

Adoro quella borsa!!

Cultureandtrend Blog

the chilicool ha detto...

La borsa è splendida!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Kiss

Alexandra ha detto...

Foarte frumoase, sa le porti cu placere. Geanta e superba. Te pup.

Ela ha detto...

Buna alegere in privinta gentii!Cred ca franjurile o sa fie mereu in fashion si chiar daca nu,eu tot le voi prefera.

Te pup!