domenica 25 maggio 2014

Primark Shopping!

RO Azi va voi arata ce mi-am cumparat din Primark. Asa cum v-am mai spus, eu am fost in Austria in acest magazin, de altfel a fost prima mea vizita intr-un magazin Primark...si am stat doua ore inauntru :)) Au o gramada de produse, pentru femei, barbati, copii si pentru casa. Preturile sunt foarte bune, produsele sunt atat bune, cat si mai putin bune, trebuie sa pierzi mult timp si sa cauti. Mie si la H&M mi se intampla acelasi lucru, consider ca au atat produse ok, cat si multe produse care pe mine nu ma incanta deloc. Oricum Primark are preturi sub H&M, deci mi se pare super ok. Eu am ramas socata de afluenta de clienti si de sirul de case ca in cele mai mari si aglomerate aeroporturi :)) incredibil...

IT Oggi vi mostrerò il miei primi acquisti in un negozio Primark. Come vi ho già detto, qualche settimana fa abbiamo fatto un salto in Austria e lì ho scoperto questo negozio su quale ho letto tantissime cose su altri blog internazionali. Hanno un ampia scelta di prodotti, articoli donna, uomo, bambino e casa. I prezzi sono molto buoni e i prodotti sono sia di buona qualità, che di scarsa qualità...potrei paragonare come anche H&M. Solo che i prezzi Primark sono decisamente più bassi. Io sono rimasta a bocca aperta a vedere quanta gente ci va in quel negozio, le casse erano tipo gli sportelli nei grandi aeroporti :)) incredibile...


RO Acesti tenisi Atmosphere i-am purtat deja de nenumarate ori in aceste saptamani. Sunt extrem de comozi si usori, dar si ideali pentru perioada calda. Pretul a fost ridicol de mic... 3€


IT Queste sneakers basse Atmosphere li ho già indossati tantissime volte in questi giorni. Sono comodissimi, molto leggeri e ideali per le giornate calde. Il prezzo...da ridere, 3€

Ballerinas Atmosphere - 5€

Trusa cosmetice Atmosphere - Necessaire Atmosphere - 4€

Camasa Atmosphere/ Camicia Atmosphere - 9€

Accesoriu par/ Accessorio capelli - 3€

Agrafe par/ Fermagli capelli - 2.50€

Set elastice par/ Set elastici capelli

Colier maxi -  Maxi collana - 6€

Set 7 perechi sosete bumbac
Set 7 paia calzetti cotone
3€

Set calatorie recipente 100ml
Set contenitori per viaggio 100 ml
1.50€

Set 20 bucati bureti make-up
20 pezzi spugnette make-up
2€

Bustiera dantela "Worn to be seen"
Bustino in pizzo "worn to be seen"
3.50€


Blazer crosetat
Cardigan all'uncinetto
10€

Rochie lunga de plaja
Vestito lungo per la spiaggia
9€

T-shirt Atmosphere 7€

T-shirt alb basic/ T-shirt bianca basic 5€
T-shrit dungi/ T-shirt a righe 4€

12 commenti:

Pearl in Fashion ha detto...

Great shopping darling! :) Nice items!
p.s. instead of sponges, use make up brush! You will love it!
xoxo
visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

fashion doctor ha detto...

of,of,raiul.am stat la paris intr-un primark cateva ore.pup

Unknown ha detto...

Adoro le ballerine!

Anonimo ha detto...

Buenas compras!!
Besos

Ramy's Blog ha detto...

@ Pearinfashion I already use brushes. I have many and love it. But sometimes I need sponges too.

Sola ante el espejo ha detto...

Que belli acquisti! Un bacione.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Selvaggia Capizzi ha detto...

Adoro primark e ovviamente a roma non c'e'!

the chilicool ha detto...

Ottimi acquisti, mi piace tutto!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Kiss

The AnarCHIC ha detto...

Wow, mi piacerebbe fare un giro in questo negozio!!
Un abbraccio
Eva e Valentina the anarCHIC

Dia ha detto...

vai cat ador Primarkul, sper sa mai ajung si eu vreodata in unul:) Foarte faine achizitiile tale:)

Maya Secret ha detto...

Sper sa ajung anul asta din nou in Primark. Super magazin, cu super preturi. Bine, ca mai gasesti si haine mai putin calitative, dar arata-mi un magazin cu preturi decente care sa nu aiba acest minus.

Ela ha detto...

Blazerul crosetat merge cu atatea lucrusoare,chiar si pe plaja.Am avut si eu un cardigan asa dar s-a rupt la spate si am incercat sa il dreg cumva dar nu mai arata la fel de bine ca inainte.

Tricourile alea subtirele,lejere sunt super.Am si eu ceva in genul si sunt foarte multumita.

Trusa pentru cosmetice e foarte haioasa si cred ca incap destule in ea.Chiar,de obicei ce iti iei la tine intr-o trusa din asta?


Tenisii ti i-am apreciat si in alta postare,imi plac mult si vreau sa gasesc ceva dragut,de bun gust.Am gasit cateva modele dar fie erau prea scumpi,fie nu imi placeau cum erau lucrati sau combinatiile de culori.

Sa le folosesti pe toate cu placere!

Te pup!