martedì 15 aprile 2014

Shopping on Asos!

RO Inainte de a pleca in vacanta au fost niste reduceri suplimentare pe produsele deja reduse. Cred ca 20% nici nu-mi mai amintesc exact. 
Aveam nevoie de un rucsac nou pentru a-l cara dupa mine in avion si in excursii, si am gasit unul dragut de la Mi- Pac. Acum pe site mai gasiti acest rucasac, dar doar pe rosu. 
Mi-am mai ales de pe site si o geanta din piele pe care pusesem ochii inca din toamna anului trecut. Nu am cumparat-o cand era new entry pe site pentru ca pretul era foarte ridicat, dupa cand au fost reducerile, la un moment dat disparuse. Cand am revazut-o pe site, am zis ca nu pot sa nu mi-o cumpar.
Sunt extrem de incantata de aceata geanta, este bine lucrata si cel mai mult imi place ca este rigida, deci isi mentine frumos forma chiar daca am doar telefonul si cheile inauntru.

IT Prima di partire per le vacanze, ci sono state dei sconti in più sulla roba già scontata su Asos. Penso qualcosa tipo il 20% in più, sinceramente, non mi ricordo nemmeno.
Avevo bisogno di uno zainetto nuovo, per poter portarmelo in aereo o nelle gite. Ho trovato questo zainetto molto carino di Mi-Pac, adesso lo trovate sul sito solo in rosso.
Ho scelto anche una borsa in pelle, devo dire che mi piace moltissimo, è ben lavorata e sono contentissima di averla comprata.

ASOS BAG  € 105,35 - 52.67€



Mi-Pac Aloha Backpack - 28.06€ - 16.86€


12 commenti:

fashion doctor ha detto...

geanta albastra e super,imi place si tinuta modelei, mai ales sandale!

Unknown ha detto...

Veramente bellissima questa borsa Ramy!!!

Rebecca Ragionieri ha detto...

ottima selezione (; Reb, xoxo.

*Sul mio blog c'è un nuovo post, fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2014/04/i-c-o-n.html

Dia ha detto...

Geanta e absolut superba:)

Mihaela Pojogu ha detto...

geanta e superba! Imi place si paltonul manechinului. xo

C ha detto...

E' bellissima!!
Ho appena trovato il tuo blog e mi piace tantissimo il tuo stile...se ti va passa da me, spero davvero che resteremo in contatto e se sei interessata potremmo supportarci a vicenda seguendoci qui e su altri social network :) !
Aspetto e spero in una tua risposta!
Un bacione,
Cecilia
SMILES' AVENUE

twitter
lookbook
bloglovin

Potresti mettere mi piace alla mia nuova pagina facebook e il mio nuovo profilo instagram?

the chilicool ha detto...

Che bella la borsa blu, mi piace un sacco!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Kiss

Vision By Mila ha detto...

Foarte faina geanta!

Selvaggia Capizzi ha detto...

ma che bella la borsa!!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Unknown ha detto...

meravigliosa questa borsa!!!!!:)

www.borsadimarypoppins.com

ZADIN ha detto...

Să o stăpânești cu plăcere, e superbă! Sărbători cu bine, dragă Ramy!

Ela ha detto...

Sa le porti cu placere!

Imi place imprimeul exotic de pe rucsac.

Te pup!