venerdì 18 aprile 2014

Pasta ai broccoli e formaggio - reteta

Azi va voi prezenta o reteta foarte simpla si gustoasa de paste: paste cu broccoli si branza. Eu am folosit mezze penne, dar puteti folosi si fusili sau penne normale.
Ca de obicei, am facut poze pas cu pas, asa ca este extrem de simplu de urmarit cursul retetei.
Mai intai am spalat si apoi fiert broccoli al dente in apa sarata.

Am taiat cateva cuburi de branza, de gen cascaval, merge si branza afumata. Intre timp am pus la fiert si pastele.

Am maruntit si broccoli deja fiert.

Intr-o tigaie antiaderenta am pus putin unt si apoi branza si am lasa sa se topeasca totul, dupa care am adaugat putin piper.




Cand pastele sunt fierte, se scot din apa, se amesteca cu broccoli si branza. Ca si cantitate de paste, asa cum am mai spus in alte posturi, eu fac 100g de paste/ portie daca mananc numai paste, daca am si felul doi, fac doar 70-80g/portie.


Se adauga parmezan si gata! Eu zic ca este o reteta extrem de simpla, numai buna si pentru un incepator.
In plus, este foarte gustoasa. 




8 commenti:

Anonimo ha detto...

Que buena pinta!!
Besos

Selvaggia Capizzi ha detto...

Buonaaaa, questa la faccio!

Mihaela Pojogu ha detto...

usor si gustos, eu pun pastele firte in farfurie si sos torn peste cu sau fara parmezan. yummy!

Sola ante el espejo ha detto...

Che buona! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

the chilicool ha detto...

Buonissima!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Kiss

Unknown ha detto...

Amo i broccoli!!! :P

Ela ha detto...

Tocmai ziceam ca arata bine combinatia aceasta vazuta intr-o postare saptamanala si iata si o postare dedicata ei :) Am sa fac si eu saptamana aceasta.

Te pupacesc!

Alexandra ha detto...

Poate asa reusesc si noi (eu si fii-mea) sa mancam brocoli.