domenica 1 dicembre 2013

Produsele lunii noiembrie! I prodotti del mese di novembre!

RO Nu am mai facut de foarte mult timp acest tip de post. Adevarul este ca in ultimele luni am folosit cam aceleasi produse. Acum am terminat o parte din ele si inainte de a arunca recipientele goale, le-a facut cateva poze. 

IT Da un po' di tempo che non faccio questo tipo di post. La verità è che negli ultimi mesi ho sempre usato più o meno gli stessi prodotti. Adesso ho finito una parte e prima di buttare i contenitori, ho fatto delle foto.

RO L'Erboristica di Athena's - Scrub catifelat cu granule de caise si ulei masline 200 ml
L'Erboristica di Athena's 100% ulei pur de migdale dulci - 200ml
Aceste doua produse le-am inceput cam de o luna si imi plac foarte mult. Scrubul il folosesc o data pe saptamana, in schimb uleiul de migdale il folosesc dupa fiecare baie/dus. Iarna este mai comod sa folosesc uleiul in locul cremei, vara in schimb, din cauza caldurii, uleiul nu se absoarbe asa bine si ma enerveaza teribil.

IT  L'Erboristica di Athena's 100% puro olio di mandorle dolci - 200 ml
L'Erboristica di Athena's - Scrub vellutante ai granuli di albicocca e olio di oliva - 200ml
Questi due prodotti ho iniziato ad usarli da ca. un mese. Lo scrub lo uso una volta alla settimana, invece l'olio dopo ogni bagno/doccia. Preferisco sempre usare l'olio d'inverno, d'estate è molto fastidioso, col caldo non si assorbe così bene nella pelle.

RO Cu siguramta aceste doua produse, alaturi de o crema pentru fata pe care va voi prezenta imediat, sunt produsele mele preferate din ultimele luni. Demachiantul si lotiunea tonica de la Clinians sunt pur si simplu fantastice. Le-am folosit pentru circa 4 luni, zi de zi. Nu mi s-a mai intamplat niciodata ca un produs de acest fel sa tina atat de mult. Pur simplu este extrem de concentrat si foloseam foarte putin produs la fiecare curatire a fetei.

IT Sicuramente questi due prodotti sono i miei preferiti in assoluto. Il latte detergente e la lozione tonica di Clinians sono semplicemente due prodotti fantastici. Li ho usato per ca 4 mesi, ogni giorno. Non mi è mai successo che un prodotto del genere duri così allungo. Sono molto concentrati e c'è bisogno di poca quantità per la pulizia giornaliera del viso.


RO Omia Laboratoires Gel pentru baie/dus cu ULEI DE ARGAN - 400ml
Omia Laboratoires CREMA DE CORP CU EXTRACT DE MIGDALE - 200ml
Gelul ok ca si produs, nu imi place mirosul, dar in general nu imi place mirosul produselor cu argan. Crema mi-a placut, mirosul este discret, ceea ce imi place pentru ca mirosul produselor cu migdale nu imi place in mod deosebit din cauza ca este extrem de dulce. 

IT Omia Laboratoires CREMA CORPO ALL’OLIO DI MANDORLA 200ml
Omia Laboratoires BAGNOSETA ALL’OLIO DI ARGAN 400ml
Il bagnoschiuma mi è piaciuto dal punto di vista della qualità del prodotto. Ciò che non  mi piace è l'odore, ma a me non piace in generale l'odore dell'argano.
La crema corpo mi è piaciuta, mi è piaciuto il fatto che l'odore di mandorla non si sentiva così forte,è troppo dolce per i miei gusti.

RO Demachiantul pentru ochi Balea. Curata bine, dar ma cam usturau ochii de la el.
Ulei de argan de la Forsan il folosesc seara in loc de crema pentru fata.

IT Struccante occhi Balea. Pulisce bene però brucia un po' gli occhi.
Olio d'argan Forsan lo uso al posto della crema da sera per viso.

RO Tratament intensiv reparator pentru fata Erboristica cu ulei de argan, acid hialuronic vegetal
Aceasta crema este preferata mea. Am folosit-o multe luni si mi-a placut la nebunie, cu siguranta o voi mai cumpara. 
BB cream L'oréal l-am folosit mult timp,l-am alternat cu un fond de ten tot L'oréal si un alt fond de ten Rimmel

IT Trattamento intensivo riparatore viso Erboristica con olio di argan e acido jaluronico vegetale
Questa crema da viso è la mia preferita in assoluto. L'ho usata per vari mesi e sicuramente la ricomprerò.
BB cream L'oréal l'ho usato per qualche mese, sempre alternando con un altro fonodotinta sempre di L'oréal e un'altro di Rimmel
RO Parfumul Gucci Guilty mi-a placut mult si vreau sa il mai cumpar.

IT Il profumo Gucci Guilty mi è piaciuto molto e vorrei ricomprarlo.

RO Pentru maini am folosit crema de maini de la Cosmetic Plant. Trebuie sa va spun ca este primul meu produs de la aceasta firma, am citit destul de des pe alte bloguri impresii despre acest brand romanesc. Personal, am fost placut surprinsa de aceasta crema.

IT Per le mani ho usato la crema Cosmetic Plant.

RO Din aprilie (daca nu ma insel) folosesc numai paleta Naked 2. Este extrem de versatila si am folosit-o zi de zi...pana acum doar doua nuante am reusit sa le consum la jumatate. In ultima luna am inceput sa folosesc si paleta Elf.

IT Da aprile (se non mi sbaglio) uso solo la Naked 2. E' super versatile, mi piace un sacco e l'ho usata ogni giorno. Nel' ultimo mese ho iniziato ad usare anche i trucchi di Elf.


7 commenti:

Unknown ha detto...

Mi piacerebbe provare quelli all'olio di Argan e mandorla!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

Dia ha detto...

Par tare interesante produsele pentru corp, in special scrubul m-ar tenta. Incearca de la Balea demachiantul bifazic pt ochi:)

Florina Pandrea ha detto...

paleta naked e minunata :)
cel putin eu m-am indragostit iremediabil de culorile ei:*

EliMakeup0005 ha detto...

Mi incuriosisce molto la bb cream Oreal! :)

Selvaggia Capizzi ha detto...

I due clinians li vorrei proprio provare, in genere mi trovo molto bene con questa marca!

Elisa Zanetti ha detto...

la palette della NAKED è nella mia wishlist!
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page

Ela ha detto...

Acum a iesit si Naked 3!Oh god,eu nici macar nu am prima paleta de la ei!Cred ca atunci cand o sa scoata 10 o sa o iau si eu pe prima :))))

Uleiurile sunt extraordinare!E cam neplacut un pic dupa ce te ungi dar beneficiile compenseaza acest inconvenient.

Te pup!