giovedì 5 dicembre 2013

Pasta again!

Azi din nou o reteta de paste. De aceasta data paste cu legume. Aveam pofta de aceste paste sambata, asa ca m-am pus la treaba. Este o reteta extrem de simpla si aproximativ rapida. Eu am folosit ce aveam prin casa, un dovlecel, o ceapa, un ardei gras si un morcov.
Asadar sa incepem!


Pentru pastele cu legume, ca si tip de paste, merg foarte bine fusilli. 100 g de persoana sunt suficiente pentru un pranz normal, mai ales daca avem si o salata langa.
Aveti nevoie de pulpa de rosii, legume si parmezan. Legumele se taie nu extrem de marunte si se calesc foarte putin intr-o tigaie preferabil antiaderenta.




Se adauga pulpa de rosii si se acopera cu un capac si se lasa sa fiarba la foc mic pana cand legumele sunt patrunse. 

Se adauga condimente dupa gust. Eu am pus putin ardei iute si busuioc.


Cand pastele sunt fierte ( fusilli - 11minute) se scot din apa si se amesteca cu sosul si pe deasupra se pune parmezan ras din plin :) 
Este o reteta gustoasa si simplu de facut, daca nu folositi parmezan, devine o reteta de paste de post
Pofta Buna!

8 commenti:

Unknown ha detto...

Non ho ancora cenato, ti dico solo questo :P
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

Dia ha detto...

Imi plac pastele, dar fara carne chiar nu le-am incercat:)

Ramy's Blog ha detto...

Dia, după părerea mea cele mai gustoase sunt cele fără carne. Sunt o gramada de rețete fără carne. Eu le prefer.

Selvaggia Capizzi ha detto...

oh cielo che buona!!!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Mari ha detto...

troppo buono...

Dopo 7 mesi ho trovato il coraggio per "cimentarmi" anche io in uno shooting fotografico. Potresti passare a lasciare un tuo commento sincero? grazie


Marianna


http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/look-day/

the chilicool ha detto...

ohhhhh che fame che mi fai venire, adoro la pasta!


Alessia

THECHILICOOL

FACEBOOK

Kiss

Mihaela Pojogu ha detto...

Imi plac de la cele mai simple paste: ulei de masline, usturoi si mult patrunjel, pana la cele mai sofisticate. Atat cu carne cat si cu legume :)
yummy!!

Ela ha detto...

Si eu le prefer pe cele fara carne fiindca le pot manca indiferent ca este miercuri sau vineri si sunt si foarte gustoase!


Paste cu dovlecel nu am mai incercat.Acuma stiu ce prepar saptamana viitoare! ;)

Si mie imi place sa las legumele cu sosul la inabusit pentru ca se contopesc toate si mmmm,apoi aroma este fantastica!

Te pup!