giovedì 14 novembre 2013

Shopping on Asos...again :P

RO Din nou Asos... Astea sunt ultimele achizitii. Am cumparat totul de la reduceri. Am ales doua produse River Island si o rochita Asos. River Island este unul dintre marcile preferate...din pacate in Italia nu au magazin si sunt aproape sigura ca nici in Romania. Geanta deja am luat-o la purtat si rochita la fel... chiar daca este fara maneci, materialul este destul de gros si merge perfect toamna cu un sacou sau bolero.

IT Di nuovo Asos .... Questi sono gli ultimi acquisti. Ho comprato tutto dall'outlet. Ho scelto due capi River Island e un abito Asos. River Island è uno dei miei marchi preferiti, purtroppo, che ne sappia io, in Italia non c'è. 
La borsetta l'ho usata tanto in questi giorni e ho indossato una sera anche il vestitino.



Asos Dress - 24.93€



River Island Bag - 40.43€


River Island Skirt - 17.52€


10 commenti:

Selvaggia Capizzi ha detto...

anche io ho appena comprato su asos!! Che bella la gonna!!

Dia ha detto...

Nici nu stiu care dintre articole imi place mai mult, cred ca rochita e totusi cea mai deosebita:)

Martinandrea Chiella ha detto...

Quante belle cose *__*

C'è un nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi <3
ARMOIRE DE MODE - Fashion Blog

Unknown ha detto...

The bag is very chic! love it and also I'm already hooked in your blog!!! ♥

New post on the blog! :)
http://michaelmacalos.com

Unknown ha detto...

sempre ottimi acquisti cara!

Unknown ha detto...

Bellissimo l'abitino!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

the chilicool ha detto...

bella la gonna, mi piace!!!!
Alessia
THECHILICOOL
FACEBOOK
Video outfit YOUTUBE
Kiss

Elisa Zanetti ha detto...

Asos è il sito più bello!
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page

BEAUTYEDITER.COM – Beauty Blog ha detto...

Great post my dear! they all look very lovely and stylish.



xoxo;
What Kenny Hearts a Lifestyle Blog


- Facebook
- Bloglovin
- Instagram @whatkennyhearts

Ela ha detto...

Abia astept sa vad fustita la anul,cand o sa fie vreme buna!Are asa un aer boem si fresh!

Te pup!