venerdì 8 novembre 2013

HAUL Upim, Farmec, Flormar

RO Azi va voi arata ce mi-am mai cumparat in ultimul timp. Cred ca dintre toate, produsul meu preferat dintre cele prezentate astazi, este clar dizolvantul Shaka pentru inlaturarea ojei. Practic este un recipient cu un burete inauntru imbibat in lichid. Iti cufunzi degetul inauntru si cand il scoti, unghia este perfect curata ;)
Asadar din magazinul Upim am luat dizolvantul Shaka, brand care se gaseste si in magazinele OVS (cel putin aici in Italia). Dizolvantul a costat 2.99€.
Tot de la Upim am luat si doua oje Sinfulcolors. Una neagra si una culoarea somonului. Ojele erau la reduceri, pretul intreg al uneia fiind 3.70€. Eu am platit 2.90€ una. Din acelasi loc mi-am luat si o pereche de leggings care imita jeansii. Pretul a fost 9.99€

IT Oggi vi mostrerò una serie di prodotti acquistati negli ultimi mesi. Penso che tra tutti il preferito in assoluto sia il levasmalto Shaka per unghie ad immersione. L'ho comprato alla Upim, ma mi sembra che ce l'abbiano anche all'OVS. Il prezzo del levasmalto è di 2.99€. Sempre alla Upim ho preso due smalti Sinfulcolors che erano in promo. Prezzo pieno 3.70€, prezzo scontato 2.90€. Ho trovato anche un paio di leggings tipo jeans al prezzo di 9.99€.
L'ultima volta che sono stata in Romania ho comprato una crema per mani all'estratto di calendula, una crema corpo all'argan e due smalti Flormar.




De la Farmec, la una dintre ultimele vizite in Romania mi-am luat o crema pentru maini cu extract de calendula si o crema de corp cu argan. Sincera sa fiu nu mai stiu preturile, oricum le-am cumparat din Auchan. Eu sunt fana a produselor Farmec si Gerovital, asa ca de fiecare data cand am ocazia, imi cumpar cate ceva cu mare drag :)



Imi plac mult si ojele de la Flormar, sunt rezistente si imi plac nuantele, singura chestie care ma deranjeaza ca trebuie sa dai cam trei straturi pentru a obtine rezultatul dorit.... si cum eu nu sunt deloc rabdatoare...e mai greu :)))


13 commenti:

Unknown ha detto...

Uff ojele sunt asa de frumoase!!!
Vreau si eu:)))
pupici:*

tr3ndygirl influencer e fashion blogger ha detto...

love these products
i wait you http://tr3ndygirl.com
kiss

Ombretta ha detto...

Come al solito fai sempre ottimi acquisti amica mia io il leva smalto l ho comprato da saponi e profumi e l'ho pagato 5€ ....avrei fattl meglio a girare ahahhahah stupendi i colori degli smalti li adoro,un bacione e buon fine settimana ;-)

Selvaggia Capizzi ha detto...

Che bei colori brillanti hanno gli smalti!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Sola ante el espejo ha detto...

Che bello il smalto! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

the chilicool ha detto...

beh sai che gli smalti mi piacciono proprio? Belli!


Alessia

THECHILICOOL

FACEBOOK

Kiss

Vale ♥ ha detto...

Non mi stanco mai di comprare smalti, belli i colori di questi tuoi ! Baci

Fashion and Cookies
Fashion and Cookies on Facebook
Bloglovin

Unknown ha detto...

Che belli gli smalti!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

Unknown ha detto...

ottimi acquisti cara!

Mari ha detto...

belli gli smalti!!passa a trovarmi

New post from Sweden, beautiful and useful ...http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/kansla-of-sweden/
Grazie

Mari

Unknown ha detto...

ador ojele ,superb blogul kiss
http://myabeschieri.blogspot.it/

Dia ha detto...

Ce oje frumos colorate:)

Ela ha detto...

Imi amintesc ca acum destui anisori mi-a luat mama o sticluta din aceasta cu burete imbibat in dizolvant si asa mi-a placut!
Dupa ce se termina dizolvantul,cumperi altul si torni peste burete si folosesti in continuare.


Te pup!