venerdì 29 novembre 2013

Ginger Tea

Avand in vedere ca in aceasta perioada este extrem de frig, m-am dat pe ceaiuri. Unul dintre ceaiurile mele preferate este ceaiul de ghimbir. Imi place aroma lui, putin picanta, il beau atat cald cu lamaie si miere, cat si rece, chiar neindulcit deloc. Eu nu folosesc deloc zahar la ceai, doar in cafea pun zahar. 
Azi va voi arata cum prepar eu ceaiul de ghimbir. Am vazut ca multi dau ghimbirul pe razatoare. Eu spal bine ghimbirul, tai o bucatica mica pe care apoi o tai in feliute subtiri. Cu cat pui mai mult ghimbir, cu atat ceaiul devine mai picant. 






In apa fiarta se pun feliutele de ghimbir, se fieb pentru circa 2-3 minute, dupa care se stinge focul si se acopera ibricul pentru circa 5 minute. Apoi se strecoara, pentru ca din coaja ghimbirului se mai desprind mici particule. Se serveste cald sau rece, indulcit sau nu, cu felii de lamaie sau pur si simplu cu putin suc de lamaie.




8 commenti:

Dia ha detto...

Trebuie sa recunosc ca nu ma baut niciodata dar un ceai picant suna bine. eu beau mult ceai verde cu lamaie:)

coco ha detto...

eu am mesterit un ceai de fructe uscate homemade!

Unknown ha detto...

Non l'ho mai provato!! buon sabato!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

Aleena ha detto...

OMG I LOVE IT

http://iamaleena.blogspot.com.au/

Selvaggia Capizzi ha detto...

Lo volgio provare! Mi ispira!

Unknown ha detto...

N-am incercat niciodata :) Tre' sa ma inintiezi ^_^

pupic,

nico

www.nicoleta.me

Unknown ha detto...

Sembra buono...

Cultureandtrend Blog
CultureandTrend Facebook

Ela ha detto...

Auzisem de acest ceai si chiar imi propusesem sa il incerc si iata ca am gasit apoi si modul de preparare aici,la tine.

Merci!

Te pup!