lunedì 22 luglio 2013

Shopping on ELF!

RO Pe site-ul Elf Italia a fost o reducere de 50% la toate produsele, discount aplicabil la minim 30€ comandati. Am plasat o comanda pentru ca in sfarsit aveau disponibila pensula "stripple" pe care mi-o doream demult, dar niciodata nu o aveau pe stoc pe timpul reducerilor. Asa ca mi-am comandat 3, pentru a nu fi nevoita sa o spal zilnic. Pana acum produsele Elf nu m-au dezamagit, dar eu nu am cumparat niciodata din gama Essentials. Din cate am auzit nu totul di gama Essentials ar fi ok ca si calitate...personal nu pot sa imi exprim parerea pentru ca nu am folosit nimic din aceasta gama. Pana acum tot ce am incercat au fost produse din gama Mineral si Studio.

IT Sul sito Elf Italia c'e' stato lo sconto del 50% su tutti i prodotti, con minimo d'ordine 30€. Ho fatto subito un ordine perché finalmente avevano disponibile il pennello "stripple" che volevo da un po'. Visto che non lo trovavo mai, ho ordinato 3, per non dover lavarlo ogni giorno. Fino ad ora i prodotti Elf non mi hanno mai deluso, personalmente non ho mai comprato gamma Essentials. Da quello che ho sentito dire la gamma di Essentials non è il massimo come qualità ... Non posso esprimere la mia opinione personale, perché non ho usato niente di questa gamma. Finora tutto quello che ho provato sono stati i prodotti della gamma Minerals e  Studio.



Mineral Eyeshadow
Full price 3.50€
Promo Price 1.75€ 


Studio Stipple Brush
Full price 4.50€
Promo Price 2.25€


Angled Blush Brush
Full price 4.50€
Promo Price 2.25€

Studio Conditioning Lip Balm Spf 15
Full price 4.50€

Promo Price 2.25€

Baked Eyeshadow Palette
Full price 12€

Promo Price 6€


8 commenti:

Dia ha detto...

Am auzit numai de bine despre pensula de stippling de la Ef, spre sa iti placa:)

Unknown ha detto...

Piacerebbe anche a me provare questi prodotti!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

coco ha detto...

nu am luat de mult produse Elf , am fost dezamagita mai de mult , sper sa fi remediat neajunsurile !

EIDesign Glamour ha detto...

wow vorrei provarli davvero tanto !!!!
New POST!!!
EIDESIGN GLAMOUR

Unknown ha detto...

voglio fare anche io acquisti su elf!!:)

Miky ha detto...

Ho letto delle recensioni positive su questa marca di trucchi! Devo provarli anch'io :)
miky <3


calipsosphilosophy.blogspot.com

Ela ha detto...

Numai bunatati!

Pensula stippling imi doresc si eu de muuult!Cred ca o sa iau si eu vreo doua in curand.

Tot ce este baked imi place!Pudra iluminatoare,farduri,toate mi se par deosebite deci sigur si aceste farduri sunt ok.

Balsamul de buze pare sa aiba o nuanta tare discreta si feminina.

Te pup!

Alexandra ha detto...

Stipple brush e divina, eu o folosesc pentru aplicarea fardului de obraz sau pentru fondul de ten.