venerdì 19 luglio 2013

OOTD - What are you looking at?

RO Azi un outfit special pentru curs :P Pozele sunt facute pe fuga, inainte de a pleca de acasa catre tortura zilnica cu limba germana :(((
Acest tricou cu bufnita este foarte dragut, imi place mult, l-am cumparat anul trecut de la un magazin din oras si il port cu drag de fiecare data cand am ocazia. 

IT Oggi un outfit per andare al corso di tedesco...le foto sono fatte in fretta, prima di partire verso la mia tortura giornaliera...il tedesco :((( Questa t-shirt l'ho comprata l'anno scorso, mi piace molto e la indosso sempre con piacere :P












Am purtat/ Ho indossato:

T-shirt No name
Jeans Zara
Sandale/ Sandali OVS
Bratari/ Bracciali Mango, Takko Fashion
Ceas/ Orologio Breil
Colier/ Collana Tesco
Geanta/Borsa Mango

5 commenti:

Unknown ha detto...

Molto carina la tee e mi piacciono un sacco i sandali! Coraggio con il tedesco!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Elefantest89 ha detto...

Quella maglia *____* e splendida!

Unknown ha detto...

You are looking so cute! Love your top and sandals.

Style Without Limits
Facebook

Unknown ha detto...

Imi place bratara de langa ceas!
Te pup :*

Ela ha detto...

Ce haios este tricoul cu bufnita si ce misto vine pe umarul stang!Foarte fain designul!

Sandalele cu talpa sunt atat de dragute!Ador sandalele ca niste slapi!

Bratarile sunt dulcele!

Bafta la invatat!Cand am citit in postarea anterioara ca te-ai apucat de germana mi-am amintit ca si eu am avut intentia de a o invata dar nu m-a tinut prea mult.

Te pup!