giovedì 28 marzo 2013

Shopping on Asos!

RO Acum cateva saptamani a fost o scurta promotie pe Asos, la anumite produse, mai exact reduceri de 50%. Deja v-am aratat aici lista mea si pana la urma am reusit sa imi achizitionez totul. Sunt foarte multumita de produse, preferatele mele sunt geanta si fusta din imitatie de piele. Toate produsele le-am platit la jumatate de pret.

IT Qualche settimana fa c'era una promo su Asos con degli sconti del 50% su certi prodotti. Vi avevo già mostrato qui la lista dei desideri, alla fine sono riuscita a comprare tutto. Sono molto contenta, i miei preferiti sono la gonna e la borsetta. Tutti i capi li ho pagato a metà prezzo.



Bag - here
Shirt - here
Skirt - here




Dress- here

27 commenti:

Elefantest89 ha detto...

Quante belle cosine! Chissà come sarai bella con questi vestiti!
Baci

Ramy's Blog ha detto...

speriamo che presto sia più caldo così posso anche indossare quello che ho comprato. ....

Simona Tucu ha detto...

Cat de faina e fustaaaaa, superba!!!
Geanta am pus-o si eu in cos, apoi m-am razgandit si am ales altceva. Acum parca imi pare rau! :)))
Sa le porti cu placere, te pup!!!

Dia ha detto...

OMG ce frumoase sunt. Geanta si fusta sunt chiar superbe:D

Ramy's Blog ha detto...

Sa stii Simona ca gentuta este foarte frumoasa si bine lucrata... chiar merita banii.

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Dia

M and M ha detto...

Ce draguta e gentuta !:x Sa le porti sanatoasa:*

M and M ha detto...

Ce draguta e gentuta !:x Sa le porti sanatoasa:*

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc frumos!

Beauty and others ha detto...

Sa le porti cu drag! Gentuta imi place tare mult!:x

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc mult!

Unknown ha detto...

La gonna mi piace tantissimo!!!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Ramy's Blog ha detto...

È la mia preferita :) non vedo l'ora che sia un po più caldo fuori per indossarla.

Unknown ha detto...

Ce superba e fusta din imitatie de piele.E foarte frumoasa.Sa le porti cu placere:*

Ramy's Blog ha detto...

da Ana Maria sa stii ca eu am ramas placut surprinsa de aceasta fusta....este foarte bine lucrata si materialul foarte bun.

MayDay ha detto...

Imi plac mult toate, insa mi-au atras atentia articolele black&white. Sunt superbe, sa le porti cu placere! :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

Toma Aurora ha detto...

Fusta este senzationala!
Iar combinatia alb-negru a revenit in forta in trend (nu ca acesta ar fi lucrul cel mai important, dar cu atat mai bine cu cat este si in tendinte).
Sa le porti cu multa placere!

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Aurora! imi place mult combinatia alb - negru.

Unknown ha detto...

Bellissimi acquisti! Molto trendy!

www.carolinellle.com

Miu Miu ha detto...

Cat de frumoasa e fustita. Pacat ca nu am vazut-o si eu cand era la jumatate de pret. oricum...sa le porti cu mult drag :*

shoeper-women.blogspot.com

Ramy's Blog ha detto...

sigur va mai fi la reduceri...fii pe faza ;)

Unknown ha detto...

I follow you back honey :) bloglovin and Facebook also? let me know I'll follow back
New post is up on my blog you should have a look :)
oxoxoxo
Marie

Unknown ha detto...

ma che begli acquisti:)

Elisa Zanetti ha detto...

brava, ottimi acquisti!!!!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Maya Secret ha detto...

Fustita este preferata mea, este perfecta. :)

fashionseducer ha detto...

like bag and t-shirt


FASHION SEDUCER
Ti seguo, ricambi? (I follow you, spare parts?)

MY FACEBOOK


MY TWITTER

Ela ha detto...

Sa le porti sanatoasa!