mercoledì 27 febbraio 2013

Animal print shoes!

RO Iata ca in week-endul trecut am profitat de iesirea la cina si am purtat pentru prima data cizmulitele Forever21 pe care vi le-am aratat deja aici. Am avut doua piese animal print...poate putin cam mult, de obicei e riscant pentru a nu deveni "too much"...dar nu cred ca a devenit vulgar avand atat pantofii, cat si bluza animal print! :)

IT Nel week-end sono uscita a cena e per la prima volta ho indossato gli stivaletti Forever21 che vi avevo già mostrato qui. Ho indossato due cose in animal print, le scarpe e la maglia, ho rischiato un pò, di solito metto sempre solo un capo animal print per non diventare "too much".



















Photos by Zica Michele

Am purtat/ Ho indossato:

Cizme, Fusta, Colier "Safari"/ Stivaletti, Gonna, Collana "Safari" Forever21
Bluza/ Maglia Zara
Geanta/ Borsa Mischa Burton (ASOS)
Curea/ Cintura Dorothy Perkins
Bratara black-gold/ Bracciale black-gold New Look
Bratara aurie/ Bracciale oro OVS

17 commenti:

Unknown ha detto...

Uhhh cat de frumoasa esti iar aceasta tinuta imi place multt..pt ca sunt fan Animal print:)
pupici:*

M and M ha detto...

Imi place mult cum esti tunsa :x. Un outfit foarte dragut. Te pup:*

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Fetelor :)Va pup!

fashion doctor ha detto...

foarte faine! xoxoo

Nery Hdez ha detto...

Love your shoes!

I invite you to my WORLDWIDE GIVEAWAY
SNB: Sexy, Naughty, Bitchy me
★ WORLDWIDE GIVEAWAY★

Dia ha detto...

Place place, areti foarte bine:)

Aurelia ha detto...

Ouu!Absolut superba!

Ramy's Blog ha detto...

ms mult :)

Unknown ha detto...

Imi place foarte mult animal print-ul! Il ador
Nu mi se pare prea mult, se potrivesc perfect!
:*

Simona Tucu ha detto...

Ce frumoasa esti, Ramona, imi place mult cum arati!
Si mie imi este teama de animal print, in ideea ca la doua piese in aceeasi tinuta, mereu imi pun intrebari daca nu cumva e prea mult! :p
Pupici!!

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Simo! da, si eu inainte sa ies din casa crede-ma ca m-am gandit si razgandit de 100 de ori daca e ok.... pana la urma am iesit asa :))))

Elisa Zanetti ha detto...

Ciao tesoro, nuovo giveaway da me! Si può vincere un buono da 50€ da spendere sul sito donnapiù. Partecipi? :)
http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/02/giveaway-shop-online-donnapiu_28.html

Rebecca Ragionieri ha detto...

molto carina la borsa (: Reb, xoxo.

*Fammi sapere cosa ne pensi del mio nuovo post, eccoti il link:
http://www.toprebel.com/2013/02/random-4.html

Descude ha detto...

Arati foarte bine,imi place cum iti sta parul;)
Kisses

Ela ha detto...

Cred ca totusi nu este exagerat,e undeva la granita fiindca pantofii au si negru iar intre bluza si incaltaminte intervine fusta neagra care sparge print-ul cumva...
Plus ca nu ai adaugat accesorii multe si extravagante deci eu zic ca este destul de echilibrata treaba ;)

Te pupacesc!

Unknown ha detto...

Ce bine iti sta,iar bluzita e absolut superbaaaaa<3

Unknown ha detto...

che belle queste scarpe:)