sabato 17 novembre 2012

Wishlist de sfarsit de an :)

Ok, mi-am facut lista de sfarsit de an .... poate o parte dintre lucrurile astea o sa le trec si in scrisoarea pentru Mos Craciun....cine stie, poate poate... :D
Pe AX Paris sunt reduceri. 40% pentru multe articole din colectia noua si 15% in plus pe reducerile facute de ceva timp...ce nu prea imi convine e ca au schimbat cheltuielile de transport si acum costa in functie de greutate...daca iei 5-6 bluze de exemplu, transportul costa 18.60€ deci cam mult. Daca iei de exemplu doua bluze, transportul costa la jumatate, deci 9.30€. Oricum, m-am tot uitat pe net, preturile lor sunt foarte bune acum, deci am facut cateva calcule, cred ca o sa platesc transportul si o sa imi iau cateva bluze.
In acest moment sunt fixata pe camasile subtiri, care pot fi purtate si vara, si care au gulerul cu tinte, paiete, dantela si in acest sezon merg perfect pe sub pulovere.
O sa va arat cateva modele care mie imi plac foarte mult.







Imi mai doresc si noul colier Breil Silk...imi plac foarte mult colierele Breil pentru ca tot timpul sunt create in asa fel incat ai 3 in 1. Poate fi purtat mai lung, mai scurt, ca bratara, etc... Se modifica in multe feluri si sunt din otel. Singurul minus este pretul cam piperat...deci de fiecare data ma gandesc de 10 ori inainte de a-l cumpara.



As vrea sa imi cumpar si o pereche de Biker Boots....inca nu am gasit modelul care sa ma faca sa innebunesc...dar inca mai caut, ceva de genul asta...



Si as mai vrea si un ceas cu bratara alba...deja am pus ochii pe unul :) ceva de genul asta:



Si lista continua :)) as vrea si un laptop nou... deci mai bine ma opresc :D
Poate am noroc si citeste si Mos Craciun post-ul...as merita ceva, am fost foarte cuminte anul acesta :P:P
Week-end placut tuturor!!!!


6 commenti:

Anca C. ha detto...

me likes this!i want them, too!
http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

Cleopatra Mândruț ha detto...

ce imi place camasuta aceea burgundy :D sunt superbe toate si ultimele botine cele cu tinte...<3
Sper sa primesti pe toate:*
http://www.passionforstylishlife.com/

Unknown ha detto...

Gorgeous! i love sheer tops. :)

Kisses, Lucy!

Unknown ha detto...

Lovely outfits :)
excellent choices :D
I just found you and immediately became member! I would appreciate it if you will visit my blog back ->http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/
Kisseeees :*

C.L.M. ha detto...

mhh:D iubesc camasa aceea visinie:D:X

Ela ha detto...

Biker boots caut si eu ca mor dupa acest stil.Am gasit unele misto dar erau prea scumpe.


Sper ca mosul sa iti aduca multe daruri dorite de tine dar si ceva foarte important:sanatate!

Te pup!