domenica 11 novembre 2012

"River Island" dress!

Hello!
Va amintiti de micul meu shopping de acum cateva zile???  Gasiti totul aici
Din acea comanda facuta pe ASOS, rochia River Island este preferata mea. Am avut ocazia sa o port la o iesire in oras :)
Rochia este inca disponibila in doua culori aici. Este redusa de la 62,51€ la 20,14€ si transportul este gratis.

O duminica placuta tututor!












Yummy ce bune sunt boamboanele de ciocolata!!!!!









Photos by Zica Michele


Am purtat:

Rochie River Island
Inel SIFANI
Inel lucrat manual cumparat din targul de Craciun...
Colier Carlo Gioiellerie
Ceas Breil


5 commenti:

Ela ha detto...

Cu fiecare postare ma uimesti si mai mult!

Ochii tai sunt de vis!Imi place poza in care te uiti seducator la camera foto.

Inelul acela seamana cu un sarpe care se misca si se incolaceste pe deget.E superb!

Iti vine foarte bine rochia si iti pune in valoare silueta.

Te pup!

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Ela.
Si mie imi place ff mult inelul, am cumparat mai multe bijuterii de la acelasi stand, sunt facute fff bine.

Simona Tucu ha detto...

Chiar este foarte frumoasa, sa o porti cu placere!!!

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Simo :)

Unknown ha detto...

I really love your dress! I have the same one and I love it:)

Kisses, Lucy:)