martedì 20 novembre 2012

Pasta all'amatriciana

Da, sunt innebunita dupa paste! In toate combinatiile, in toate felurile, cu sos rosu, cu sos alb, cu ciuperci, cu carne, cu branza, cu legume.....
Mor dupa paste...si dupa pizza :P:P dar asta e o alta poveste.
Imi place sa gatesc, nu prea am eu mult timp... dar in week-end fac la pranz paste! Cel putin o data pe saptamana.
Azi o sa va arat cum fac paste all'amatriciana...imi plac foarte mult, dar sunt cam bomba calorica deci o data pe luna, maxim de doua ori :)






Ingrediente: Sunculita putin afumata, ceapa, rosii , parmezan, busuioc, ulei de masline, sare, piper, ardei iute si bineinteles paste...

Se caleste ceapa impreuna cu sunculita si dupa se adauga rosiile. Se adauga si busuiocul tocat marunt, ardeiul iute, sarea si piperul dupa gust.



Se lasa pe foc circa 20 de minute, la foc nu foarte intens. Intre timp se fierb si pastele in apa sarata si respectand timpul de fierbere scris pe pachet. Pentru aceasta reteta se folosesc paste de tip bucatini sau spaghetti. Dupa ce se scot pastele din apa se amesteca cu sosul si pe deasupra se pune parmezanul ras.
Eu cand mananc paste imi fac tot timpul si o salata :) si beau si putin vin :P




Pofta buna!!!!


3 commenti:

ella ha detto...

Waw!! Arata exceptional!!Sa aveeti pofta!
Nu am mai mancat asa ceva de cateva luni bune, de cand am plecat din italia... :-) Am incercat si la noi sa gatesc, dar nu are acelasi gust :-) O fi ca parmezanul de ajunge in Ro e alt neam...ca panceta lor nu e ca a noastra...cert e ca paste ca italiane, doar in italia se fac!

Zrzunka ha detto...

it is look tasty :) I like pastas!

Ela ha detto...

La mine nu-i problema cu caloriile deci as putea sa mananc muuuuult si bine numai ca stiu ca nu e recomandat pentru stomac.Si eu iubesc pastele,nu le pot rezista!

Te pup!