giovedì 29 novembre 2012

Cat print Shirt - Camasa cu imprimeu pisicute :)

RO Buna seara tuturor!!!!
Mi-am cumparat aceasta camasuta de pe Ax Paris si m-am indragostit de ea. Este asa draguta, eu ador pisicile, mai ales pe cele europene. (si grase) :))
Am purtat si cizmele Biker de la Zara pe care le adorrrrr...de luni ma incalt doar cu aceste cizme. :)

IT Buonasera a tutti!
Ho comprato su Ax Paris questa camicetta stampata con i gattini mi sono proprio innamorata! E' così carina, io amo i gatti, specialmente quelli europei (e cicci) :))
Ho indossato anche i Biker Boots di Zara... Le adoro, da lunedì mi sto mettendo solo questi stivali :)











Am purtat / Ho indossato:

Camasa / Camicia AX Paris
Pulover / Maglia Calypso
Jeans Bershka
Cizme cu Tinte / Stivali con borchie Zara
Geanta / Borsa Sisley
Colier / Collana Almaplena
Bratara/ Bracciale New Yorker


15 commenti:

fashion doctor ha detto...

cizmele trendy! toata lumea le are,eu nu vreau. te pup,frumoaso!

Unknown ha detto...

Esti asa fresh, se vede ca ai avut o saptamana frumoasa! Cred ca se trage de la cizme ;))

M and M ha detto...

Sunt superbe cizmele ! Stiu ca ti.am mai spus:))

Ramy's Blog ha detto...

Asa e Stela, chiar ca acum au toti...asta e, mie imi plac :))

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Corina.... da e si de la cizme dar mai mult pt faptul ca mergeam intr-un loc unde se papa ceva bun bun ce nu mai mancasem de vreo doi ani :)))

Ramy's Blog ha detto...

Da Sorina, mi-ai mai zis dar si eu imi repet in fiecare zi "mmmm ce frumoase sunt" :))) sa vedem cat m-o tine ca ma cam plictisesc repede de felul meu :)))

Rebecca Ragionieri ha detto...

Stivaletti carinissimi ;D Reb, xoxo.

*Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2012/11/toprebel-for-collana-con-nome-2.html

Elisa Zanetti ha detto...

bellissima, dalla testa ai piedi <3
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Ramy's Blog ha detto...

grazie ragazze :)

Ela ha detto...

Dulcica foc noua camasa si merge bine cu cizmele edgy,se creaza un contrast interesant.

Te pup!

Unknown ha detto...

Buna!Am vazut ca ai precizat ax paris in articolele tale..imi poti spune daca ai facut comanda pe net ?si dak da,in cat timp ti au venit hainutele?ms

Unknown ha detto...

Buna! Am vazut k ai hainute dupa AX Paris..imi poti spune daca le ai luat dupa net? si dak da,in cat timp ti a venit comanda..merci

Unknown ha detto...

Buna!Am vazut ca ai precizat ax paris in articolele tale..imi poti spune daca ai facut comanda pe net ?si dak da,in cat timp ti au venit hainutele?ms

Ramy's Blog ha detto...

Am facut comanda pe net, pachetul ajunge relativ repede, cam 5 zile lucratoare. Precizez ca eu locuiesc in Italia, nu stiu cat dureaza pana ajunge in Romania...Acum nu mai cumpar de la ei pentru ca au ridicat costurile de transport foarte mult dupa parearea mea.

Alexandra ha detto...

A zis cineva pisicute? Le ador. Frumoasa tinuta. pupici