lunedì 29 ottobre 2012

Prima comanda pe Forever 21

Hello! Vara aceasta am fost la Londra... pe Oxford Street erau o multime de magazine...ce sa zic, am stat o zi intreaga sa verific teritoriul :))) saracul card....
Printre enormele magazine mi-a atras atentia Forever 21. Era enorm, m-am pierdut vreo 2 ore inauntru...din pacate era plin de lume, cozi interminabile...m-am limitat in a studia marfa si a-mi face lista in minte :)))
Nu am rabdare sa stau la cabinele de proba, asadar mi-am cumparat cateva tricouri care eram sigura ca imi vin si cateva bling bling (hihihi asa numesc eu colierele, bratarile etc). Daca am scapat de coada de la cabine, nu am scapat de cea de la case :))
Cand am ajuns acasa m-am asezat la computer si am inceput sa navighez...din pacate de prin iunie am capatat aceasta boala a shoppingului online...  Asadar am intrat pe site-ul http://www.forever21.com/
Mi-am facut prima comanda, am cheltuit 75€ (circa 350 ron) si acum sa va arat ce am luat cu acesti bani... personal am fost multumita, hainele sunt ok, toate mi-au venit bine si calitatea este ok.


Pachetul vine in punga mare de plastic.



Am ales 3 pulovere. Sunt toate foarte moi si imi vin toate ok.


Toate hainele au fost la reduceri 50% -70% mai putin colantii animal print si cerceii care au fost la pret intreg. Bluza cu flori este din voal, foarte frumoasa. Nu prea se vede in foto, dar cea neagra este o fusta scurta, elastica, destul de grosuta, ideala pentru toamna/iarna.


Camasile din partea stanga sunt cu maneca lunga si cele doua din dreapta sunt fara maneca.


Rochita aceasta este adorabila, imi place foarte mult, este moale si vine perfect. Nu este nici scurta, nici lunga.... din pacate este frig acum pentru a o putea purta....ramane sa astept anul viitor sau sa plec in vreo vacanta la soare :P:P:P
Dupa parerea mea cu 75€ am cumparat destule hainute :)

Va salut si va urez o seara minunata!!!

13 commenti:

Ela ha detto...

A fost o investitie inteleapta!Ai luat multe,toate de calitate,dragute si cu care poti face fel si fel de combinatii.Foarte bine!
Imi plac enorm pulovarele!!!!!!!!

Sa le porti sanatoasa,fetita!

Te pup pe obrajori!

Simona Tucu ha detto...

Rochita albastra imi place la maxim.
Sa le porti cu placere!

Special Koko ha detto...

Chiar ca...la noi e 200 de lei un pulover :))) sa le folosesti cu placere! Pacat ca nu liveaza in RO :(

Ramy's Blog ha detto...

Simona, abia astept sa port rochita...sper sa nu ma ingras pana anul viitor pt ca acum imi sta perfect....nu este elastica, daca iau cateva kg o sa o fac cadou :)

Ramy's Blog ha detto...

Da Koko am observat ca in Ro nu livreaza....au magazine in multe tari dar cred ca in Ro nici macar magazin nu au... ma mir ca nu au intrat pe piata din Ro...

CarmenG ha detto...

Vai cate hainute drgute!Si mie imi place forever 21 dar din pacate in RO nu livreaza...de luni bune ma tot uit daca s-au razgandit dar se pare ca nu :(

Ramy's Blog ha detto...

stiu carmen ca in ro nu livreaza....poate in viitor vor pune romania si in listta lor ...

Anonimo ha detto...

Buna, imi spui si mie cum ai completat adresa? Vreau sa fac o comanda si nu merge sa adaug adresa, mai exact codul postal. Multumesc

Ramy's Blog ha detto...

Din ce tara comanzi? Ei nu livreaza in Romania din cate stiu. Trebuie sa intri in adressbook si sa completezi acolo. Poti sa iti salvezi mai multe adrese...de exemplu adresa casa, serviciu etc...adresa care o folosesti pt trasport si pentru facturare.

Anonimo ha detto...

am si eu o intrebare: daca nu livreaza in romania tu cum ti le`ai comandat?

Anonimo ha detto...

tu cum ti le`a comandat? sau nu stai in romania?

Ramy's Blog ha detto...

Nu locuiesc in Romania. Forever 21 nu livreaza in estul Europei.

Alexandra ha detto...

Cate ti-ai luat pentru banii astia...super. Am avut si eu o pereche de blugi Forever 21 pe care i-am purtat pana cand s-au rupt, atat de mult mi-au placut, si au fost si ieftini...cred ca si acuma ii mai am pe la mama prin vreun sac cu haine vechi, pe care le-am pastrat eu sa le port cand renovez sau asa ceva :)))